lauantai 14. huhtikuuta 2012

Ulkomaat vs. Helsinki!










Heiheihei!

Viime viikonloopuna oli pääsiäinen ja mä tein yhen elämäni isoimmista yllätyksistä! Mä, Emma ja Pietari ostettiin liput Geneveen, mutta ei kerrottu siitä siellä asuvalle ihanalle Hämyrille! Se oli hienon hieno viikonloppu ja siellä tajusin kuinka paljon mä kaipaan seikkailuja. Ulkomaat ja maailma vaan kutsuu mua kaikella tavalla. Siellä mä tuntustun aina ihan parhaimpiin tyyppeihin ja sit yhtäkkiä tuleekin päivä kun tyhmä finnair vie mut tyhmään suomeen.
Kun matkustaa, tuntuu et todellaki toteuttaa sitä klisheistä carpe diemiä. Sillo tarttuu jokaiseen hetkee ja tuntee oikeesti olevansa elossa. Mun lempi paikoiks vois sanoo lentokenttiä ja juna-asemia, joten se kertoo jo paljon. Mä rakastan jatkuvaa liikettä ja sitä et voi tutkia aina jotain uutta. Mä myös rakastan epämukavuusalueen ylittämistä ja se todellakin toteutuu maassa jonka kieltä ja kulttuuria ei tunne yhtään. Tottakai siellä tulee ikävä ja välillä ahdistaa, mut toisaalta mikään ei voita sitä tunnetta kun on tuntemattomassa paikassa, tuntemattomien ihmisten kanssa, mut se kaikki tuntuu vaan niin oikeelta ja tunnet ittes uskomattoman onnelliseks.


Mutta,


mä oon aina jotenki rakastanu myös Helsinkiä ja täällä asuminen on mun unelmien täyttymys. Nyt kun melkeen vuoden oon täällä pyöriny, mä oon oppinu rakastaa tätä kaupunkia. Täällä on jatkuvatsi kaikkea uutta tutkittavaa. Täälläkin on tuntemattomia paikkoja ja tuntemattomia ihmisiä. Mulla on ihana koti ja ympärille on alkanu kerääntymään rypäs ihania ihmisiä. Mä haluan olla näyttelijä. Tuolla koulussa mä oon vaan todella onnellinen kun saa opiskella sitä mitä haluaa. Mä haluan päästä teakkiin ja mä haluan näytellä ammatikseni.







Oon siis kahden asian risteyksessä ja en tiiä kumpi suunta on oikee. Kaikki päätökset lähtee jo mm. ens kesästä. Sain idean mennä kesäks Ranskaan, jos vaan asiat kämpän kanssa järjestyy, mutta toisalta haluun jäädä Helsinkiin ja työskennellä jossain ja tienata enemmän rajaa, jolla voin mennä loppukesästä Ranskaan. Onko siis oikein lähteä Rankaa ja varmaan löytää sieltä uusia teitä vai jäädä tänne ja rakentaa elämää Helsinkiin.

Shit ku ei tiiä. Kyl kaikki järjestyy sit niin ku järjestyy...

1 kommentti:

  1. Miekään en nyt kesästä yhtään tiiä! mut joka kerta ku vietän iltaa Chat qui pêchessä (esim eilen ja torstaina), mietin et millon me kaikki kolme oltais siellä taas koolla, koska se on oikeesti aivan mahtava baari!!
    ikävä<3

    VastaaPoista